Élménygyűjtés a Föld körül

Kékszakállas

Kékszakállas

Gasztro 6. A kenguru sültje, igazi ausztrál csemege

Sose ítélj a kocsmai külsőből, Katoonga-ban zaftos a kangooru steak

2014. október 27. - Kékszakállas

Már készültem erre a találkozásra . Több helyen kerestem az étlapon a kenguru húst , most végre megleltem. A Kék hegyekbeli kirándulás száz éves kocsma épületbe torkollott. Biztattak, hogy itt jól csináljak a kenguruk, csak bátran. Hát kollégák, ami jó, az jó. Enyhén szálas , abszolút zsírtalan hús, enyhe ízekkel, hogy ne legyen ruganyos, médium rare-re sütik, alig sózva találják, majd te beállítod. Na és a mártás, hát azt mango salsa-nak hirdették, kicsit fanyar , nem édes, finoman eloszlatott, kicsit harapós, nem hülyére főzött, precízen illeszkedett a hús ízéhez, és ez csak egy kocsma . A húsnál csak én voltam szomjasabb, kipróbált házisörmárkából , a James Squire- ból a white rabbit- tet választottam , belga stílus, nagyon itatja magát. A kávét a gyramatosítók idejét idéző luxus hotel szalonjában süppedős fotelben fogyasztottuk  el. A teraszon angol fazonok unatkoztak, a dining roomban már megkezdték a délutáni tea szervírozását. Ez is egy vasárnap délután.

image_54.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://2014kek.blog.hu/api/trackback/id/tr256835889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purutja 2014.10.28. 00:19:03

Értem én, hogy ez csak egy blog, ráadásul a tiéd. Úgy írsz, ahogy jól esik. De ennyire hibáktól hemzsegő szösszenet még az indextől is durva lenne. Botrányos :D Sajnálom, pedig biztos érdekes lett volna a második fele is.

altimus 2014.10.28. 06:28:24

ausztraliaban nem veletlenul nem talaltal kengurut az etteremben. ugyanis ott meglehetosen ciki kenguruhust enni. kb olyan mintha kutyatapot ennel. (ugyanis annak hasznaljak). a kengurunak nincs jo reputacioja. a halak pontya ...

mindezt mondva a kenguruhus nem rossz. nincs olyan minosegu mint egy jo marha, de abszolut eheto. persze egy jo strucc steak mindent visz, vagy egy jo amerikai, argentin marha steak. azoknak a nyomaban sincs. de egyatalan nem rossz,

fecundus.balbus · http://fecundusbalbus.blog.hu/ 2014.10.28. 08:13:52

Én ettem kengurut Ausztráliában. Úgy volt elkészítve, mint a mi pörköltünk. Jó volt.
fecundusbalbus.blog.hu/
süti beállítások módosítása