Élménygyűjtés a Föld körül

Kékszakállas

Kékszakállas

A tengert vinném magammal innen

Fürödtem egyet es sétáltam a tengerparton , elmerengtem közben

2014. november 18. - Kékszakállas

Mosolygósan süt a nap ma, olyan 24-25 fok lehet, enyhe szél, nagy hullámok keletkeznek es erős dübörgéssel érnek partra. Aztán megenyhülnek, visszavonul a víz es kezdődik minden előről. Úgy sétálok a parton, hogy a hullám a lábamat mossa, valamennyire ellepi a lábamat es húz befelé. Lehet,hogy egyszerű ,banális és nyilvánvaló mindez, nekem nem annyira. Az, hogy éppen itt vagyok, ( mármint a riói Copacabana strandon) , egyáltalán nem nyilvánvaló,sőt. Az egyik már sokszor átélt érzés  a tenger ősereje, ahogy játszik, ahogy azt csinál, amit csak akar és időtlen, ez nagyon vonzó es egyben helyre tesz, hogy micsoda kis egerek vagyunk a természetben. A másik domináns érzésem a tengernél, hogy megnyugtat, lecsendesít, elandalít,segít a szemlélődésben, ezért aztán eldöntöttem, velem jöhet haza. Ha mégse akarna, megint nekem kell majd őt meglátogatni.

image_145.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://2014kek.blog.hu/api/trackback/id/tr406911191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Györgyi Piroska 2014.11.19. 23:17:22

Tudod, hogy ez a bejegyzésed nagyon megtalált...
süti beállítások módosítása