Élménygyűjtés a Föld körül

Kékszakállas

Kékszakállas

Don Silvio tanyáján voltunk a pampákon, végre a vidéki argentin élmény

Az egész nap remek volt, a tánc es a lovaglás a csúcsélményem

2014. november 14. - Kékszakállas

A túristakat kisbuszok viszik az egy napos vpampa túrára valamelyik estanzara, vagyis helyi tanyára kb másfél óra BA - tól. Kíváló a vendéglátás és a műsor is színvonalas argentin zene és tánc. Nem avatnám be az olvasókat a sokféle enni es innivalóba, külön mise az kérem. Ami nekem megmozgatta a szívemet, hogy a tangó tancosnőt nemcsak nézhettem, az is volt egy nem mindennapi élmény. Mármint a nézése,a szigorú arca, ami minden pillanatban rezdült és változott es feszesen követte a zenét, a ritmust, eleven arc . És akkor mit szóljak a tökéletes mozgásról, a tangóban egyszerre  távoltartó és aktívan közeledő es ugyanakkor visszafogott erotikaval megadó kicsit melankolikus nőről, nyitva maradt az össze szám. És akkor felkért egy táncra, persze, hogy mentem és azt tapasztaltam, hogy olyan könnyedén mozog , lebeg, mintha nem is kéne erre figyelni se, fordult egyet , meg még egyet és már mást

kért fel,de addig nagyon jól esett!

Mint az is, hogy a lovamról nem estem le. Kedves kanca volt, őt vettem észre először, megtetszett.Aztán pont ő jutott nekem, ráültem az erre a célra felállított emelvényről és rá bíztam magam. Őszintén szólva mást nem is nagyon tehettem,,nem lévén gyakorlatom a lovaglásban. Arra gondoltam, hogy ló és lovas akkor működik együtt a legjobban , -ezt hallottam okosabbtól- ,ha a lovas csak belülről figyel és mindent a legtermészetesebben csinál. A ló az érzelmet és nyugalmat felismeri, átveszi, a félelmet, idegességet is. Forint fillérre így van. Sétáltunk együtt egy nagyot, nagyon megszerettem, egészen össze szoktunk.

image_135.jpg

image_136.jpg

image_137.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://2014kek.blog.hu/api/trackback/id/tr516895099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Györgyi Piroska 2014.11.14. 19:55:19

Nagyon fess vagy a lovon!
Használd ki ezt a pár napot, mindjárt jöttök haza!
süti beállítások módosítása