Élménygyűjtés a Föld körül

Kékszakállas

Gasztro 12. A brazil záróakkord

Sokat próbálkoztunk,kóstolgattunk, sok jót is találtunk

2014. november 23. - Kékszakállas

Rióban legtöbbet a Copacabana parti éttermeiben ettünk. Nem csodák, de a tengeri koszt azért itt is nagyon jól veszi. Ki magát, példa ez a kétszemélyes bőségtál

Hozzá brazil bort ittunk, meg ne próbáld meg egyszer!

A reggeli nem annyira a tartalom miatt volt érdekes, habár a gyümölcsök sokfélesége és mennyisége figyelemre méltó, arról nem is beszélve, hogy a felét fel sem ismertük.Hanem a helyszín , az volt félelmetes : a reggeli közben is a tengerpartot es a tengert lehetett nézni.

image_150.jpgCanoaban  egy argentin étterem az egyik csúcs, itt házi sajtot sütöttek a kemencében előételek,

főételnek pedig persze marha, ez itt baby stike , azaz tejes borjú sültje,

Kétszemélyes , 40 dékás darab, remek állagú, porhanyós husi, a mócsingja is bátran ehető, nem faggyús,tetején só darabok és ami a legszebb, hogy a sütőből elhozzák a hamut is a hússal, így van alkalom arra, hogy az asztalnál kis szeletekre vágva pontosan beállítod, hogy milyenre süljön, ez történt vele is.  Az Atelierhez címzett kocsmából nincs képem, az is jelentős teljesítmény, fiatal franciák csináljak, nagyon kedvesen és a filet mignonhoz olyan szilva mártás jött,amit a marha dzsúzában csinálhatnak készre, elhomalyosodott tőle a tekintetem, rég ettem kifinomult an finom dolgot, ez az volt.

A hotel Vila Savegem friss brazil halszelete  vegyes zöldséggel tálalva, az étlapon Virginkent szerepelt, a Chef kitett magáért, tudta, hogy meg lesz írva:

image_153.jpgKi is jött, hogy megköszönhessük, mára ennyi volt, megyünk mindjárt ebédelni, ez az utolsó napunk!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.